Logistiek & Distributie

De belangrijkste logistieke bedrijven waarmee Acmejoy samenwerkt: DHL (standaard,levering aan huis)

1. Verzendadres 
(1) Om de goederen op tijd en privé bij u af te leveren, verzoeken wij u de straat en het huisnummer en de postcode nauwkeurig in te voeren om verlies en retournering van het pakket effectief te voorkomen.

  • Momenteel ondersteunt de website alleen deur-tot-deur bezorging door DHL.
  • Als uw privéadres onjuist is, wordt uw pakket naar een overslagstation gestuurd, wat invloed heeft op de tijdige ontvangst van het product..

(2) Om ervoor te zorgen dat u de status van de bestelling op tijd kunt ontvangen, dient u te bevestigen dat uw e-mailadres normaal kan worden gebruikt, en we zullen per e-mail(service@acmejoy.nl) contact met u opnemen wanneer we leveringsproblemen ondervinden.
(3) Vergeet niet uw telefoonnummer in te vullen, zodat het logistieke bedrijf u tijdens de levering tijdig kan bereiken.

2. Wijzig het adres
Zodra uw bestelling is overgedragen aan de koerier, kunnen we het adres niet meer wijzigen. Als u onze e-mail met trackinginformatie voor verzending niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via e-mail met uw bestelnummer en de exacte adresinformatie die moet worden gewijzigd, en we zullen het adres zo snel mogelijk voor u aanpassen.

3. Vracht
Wij bieden gratis verzending vanaf een artikelwaarde van EUR 39,00. Als de waarde van het artikel lager is dan EUR 39,00, worden er verzendkosten van EUR 5,95 in rekening gebracht.

4. Levertijd:

(1) Uw bestelling wordt binnen 3-5 werkdagen geleverd, mits er geen onverwachte vertraging is vanuit de logistieke dienstverlener.
(2) Opmerking: als u oncontroleerbare factoren tegenkomt, zoals niet op voorraad, kan er een probleem zijn met een langere levertijd, maar maak u geen zorgen, we zullen ons best doen om het pakket zo snel mogelijk bij u af te leveren. Als je vragen hebt, neem dan contact met ons op via E-mail of Whatsapp, wij zullen het goed voor je afhandelen.

5. Levertijd:
Wordt gewoonlijk verzonden binnen 48 uur nadat de bestelling succesvol is betaald (behalve hot sale/pre-sale items).

6. Hoe logistieke informatie te volgen?
(1)Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u van ons een e-mail. In deze e-mail vind je de tracking informatie van het pakket en de website waar de bestelling te volgen is. U kunt ook trackinginformatie vinden op de pagina met besteldetails.
(2)U kunt op het trackingnummer in de bestelinformatie klikken om de aanvraaglink rechtstreeks in te voeren
(3)Er zijn veel leveringskanalen op onze website. Als u uw logistieke informatie niet kunt vinden tijdens de bestelling, kunt u op de 3 onderstaande links klikken om navraag te doen (wanneer een van de links niet werkt, kunt u ook de andere 2 links proberen)
Invoer van zoekopdracht:


https://www.17track.net/de
https://www.dhl.de/
https://gls-group.com/DE/de

7. Het pakket is niet ontvangen of het pakket is beschadigd
Om u snel te kunnen helpen, verzoeken wij u contact met ons op te nemen via e-mail of Whatsapp met uw ordernummer en trackingnummer. We vertrouwen een logistiek dienstverlener toe om de logistieke details zo snel mogelijk voor u te onderzoeken. Als de logistieke dienstverlener vaststelt dat het pakket in het midden verloren of beschadigd is, regelen wij gratis de herlevering voor u.