Retourneren/Ruilen

Als je twijfels of ontevredenheid hebt over het product wanneer je het ontvangt, hoef je je geen zorgen te maken over dit probleem, volg gewoon de onderstaande stappen:
一. Retourbeleid
We evalueren de staat van elk geretourneerd artikel en als het artikel ongeopend (ongeopend) is, geven we u een volledige terugbetaling. (Als de oorspronkelijke bestelling niet onder de voorwaarden van gratis verzending valt, worden bij de terugbetaling de oorspronkelijke verzendkosten van € 3,95 in mindering gebracht)

1. Retourtijd
U profiteert van een retourtermijn van 30 dagen vanaf de datum van ontvangst en we bieden geen retourverwerking meer aan voor artikelen die ouder zijn dan 30 dagen.
2. Standaard van geretourneerde goederen
(1) Het product is ongebruikt, originele verpakking
(2) Vanwege de bijzonderheid van het product zal het tijdens het gebruik in contact komen met de huid. Om de veiligheid van klanten te garanderen, zullen producten met plastic zegels niet worden geretourneerd of geruild zodra ze zijn geopend. Begrijp alsjeblieft! (Tegelijkertijd beloven we de herwerkte of gebruikte producten nooit opnieuw te verkopen)
3. Kwaliteitsborging van 90 dagen
U geniet een kwaliteitsgarantie van 90 dagen vanaf de ontvangstdatum. Als het product dat u hebt gekocht binnen 90 dagen kwaliteitsproblemen heeft, stuur dan de foto- of videofeedback naar het Acmejoy-klantenservicecentrum via e-mail of WhatsApp, en wij zullen het afhandelen Zo snel mogelijk goed voor u. Nadat we hebben bevestigd dat het product niet goed werkt vanwege kwaliteitsproblemen, zullen we u een gratis vervanging bieden.
4. Retouradres:
(1) Nadat we de retour hebben bevestigd en informatie hebben uitgewisseld met het Acmejoy-klantenservicecentrum, zullen we u het postadres van de retour sturen (voor bestellingen die zonder onderhandelingen worden geretourneerd, kunnen we het product mogelijk niet effectief ontvangen, wat resulteert in een ineffectieve verwerking)
(2) Nadat u het product per post hebt geretourneerd, synchroniseert u het trackingnummer van het pakket en het logistieke bedrijf met ons via e-mail of WhatsApp.Na bevestiging dat het product is aangekomen in het magazijn, zullen we u tijdig de terugbetaling verwerken.
5. Verzendkosten retourneren:
Voor retourzendingen als gevolg van problemen met de productkwaliteit, zal Acmejoy de bijbehorende logistieke vracht dragen.Als het geen kwaliteitsprobleem is, is de vracht voor rekening van de klant.
6. Terugbetalingen wegens terugbetalingen
We zullen uw terugbetaalde bestelling binnen 3-7 werkdagen verwerken. Als de oorspronkelijke bestelling niet in aanmerking komt voor gratis verzending, wordt de terugbetaling in mindering gebracht op de oorspronkelijke verzendkosten van € 3,95. Let op: het kan tot 7 werkdagen duren voordat terugbetalingen op uw bank- of creditcardafschrift verschijnen, afhankelijk van de bank, maar u kunt erop vertrouwen dat Acmejoy op integriteit is gebouwd.

二. Ruilregels
We accepteren alleen ruilingen vanwege problemen met de productkwaliteit.

1. Termijn voor vervanging
U profiteert van een omruiltijd van 60 dagen vanaf de datum van ontvangst, en wij accepteren geen omruilverwerking voor artikelen die ouder zijn dan 60 dagen.
2. Wisselkoersgoederen
(1) Inclusief problemen met de productkwaliteit veroorzaakt door oneigenlijk gebruik;
(2) Herstelbaar tijdens de garantieperiode (exclusief accessoires en geschenken)
3. Zaken die aandacht nodig hebben
(1) Het is niet nodig om vervangingskosten te betalen voor vervanging!
(2) De betaling en kosten in de oorspronkelijke goederentransactie worden niet beïnvloed door de omwisselopdracht

三. Contactgegevens van de klantenservice
E-mail: service@acmejoy.nl
WhatsApp: +49 1578 3442191